WhatsApp Image 2026-04-15 at 13.55.35

Wist u dat de gemiddelde Belg 5-10% aan elektriciteit betaalt die hij niet gebruikt? Het laten insteken/opstaan van opladers of toestellen die u niet gebruikt verbruikt wel degelijk elektriciteit. Dit noemt men sluipverbruik. Dit sluipverbruik kan oplopen tot een €180 per jaar! Dat geld kan u beter gebruiken voor andere zaken!

Met slimme schakelingen, timers en een geoptimaliseerde installatie helpt ElectroMeuris u besparen zonder comfortverlies.

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *